Na výrobky v e-shopu Ryjeme.cz je poskytována záruka 2 roky.
Záruka platí na normální opotřebení běžným užíváním. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené nehodou, úmyslem či špatným užíváním.
Nárok na záruku musí být doručen přímo na adresu:
MgA. Ondřej Borovec, Ryjeme.cz, Růžová 7/970, Praha 1, PSČ 11000 minimálně s těmito náležitostmi:
Číslo objednávky, jméno a příjmení zákazníka, adresa, mail, telefonní číslo, popis závady a návrh řešení
Pokud některý z těchto údajů bude chybět, nelze zahájit reklamační řízení. Zboží bude uloženo u nás po dobu jednoho roku. Zásilky posílejte prosím jako doporučené, v žádném případě však na dobírku! Naše odpovědnost je limitována na přiměřenou opravu produktu, výměnu za nové zboží, nebo opakovanou výrobou zakázky, pokud nemůže být výrobek opraven. O úmyslu reklamovat zboží nás informujte také prostřednictvím zákaznické podpory, kde uvedete své jméno, číslo objednávky a popis závady, případně foto dokumentaci, proces reklamací se tímto urychluje. Zákaznická podpora: http://podpora.ryjeme.cz
- Zjevné vady musí kupující reklamovat při převzetí zboží a dokladovat zápisem buď u přepravce nebo při osobním převzetí přímo u prodejce. Skryté vady je kupující povinen reklamovat ihned při jejich zjištění. Jeli výrobek při dodání poškrábán, deformován jsou na něm vrypy a podobně, je nutné toto oznámit prodávajícímu neprodleně, nejpozději v den, převzetí zásilky a uplatnit reklamaci. Na pozdější reklamaci z těchto důvodů nebude brát zřetel.
- Případné reklamace vad vyřídíme velmi rychle, nejpozději do 30 dnů. U dovozového zboží si vyhrazujeme právo k vyřízení reklamace do 60 dnů.
Vzorový formulář k reklamaci ZDE
Reklamace může být vyřízena těmito způsoby:
- uznání reklamace v plném rozsahu
- částečné uznání reklamace
- neuznání reklamace
O výsledku reklamace bude zákazník informován emailem uvedeným v objednávce. Tímto oznámením je splněna zákonná lhůta na vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace v plném rozsahu nebo částečné uznání reklamace bude zboží doručeno zpět zákazníkovi doporučeným dopisem na náklady prodejce. Pro zákazníky z Prahy, bude zboží připraveno k osobnímu převzetí v Praze 1, Růžová 7, pokud zákazník požádá o doručení přepravní společností, bude tento způsob dopravy zpoplatněn del aktuálního ceníku .
V případě neuznání reklamace, je zákazník povinen oznámit prodejci způsob doručení. Osobní odběr není zpoplatněn. Doručení dopravcem je zpoplatněno del aktuálního ceníku. Pokud zákazník neoznámí prodejci způsob doručení, bude zboží uloženo u prodejce po dobu 6 měsíců a poté znehodnoceno. Po nevyzvednutí zásilky do tří měsíců od oznámení výsledku reklamace, může prodejce účtovat skladné - 10,- Kč za jeden den.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) Vládou schválená novela zákona o ochraně spotřebitele přináší spotřebitelům novou variantu řešení jejich sporů, která bude rychlejší a finančně méně náročná oproti stávajícím způsobům (zejména soudnímu řízení). Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého bude zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, a další specializované orgány, které již v současnosti řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou – Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad.
ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu najdete na stránkách ČOI nebo Vám ho na požádání sdělí prodávající.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Kontaktní údaje: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Reklamační řád platí od 1. července 2016